Zwrot towaru noszącego ślady używania.
Sprzedający w Internecie bardzo często zastrzegają w regulaminie, iż nie można dokonać zwrotu towaru, który nosi ślady używania. Czy tego rodzaju praktyka jest właściwa?
Nr wpisu 7318: Data wpisu: 19 wrz 17 Sygn. akt XVII AmC 1058/15 Sąd Okręgowy w Warszawie. Treść: "Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny (…) Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania..."
Nr wpisu 7304: Data wpisu: 06 lis 17 Sygn. akt XVII AmC 1334/16 Sąd Okręgowy w Warszawie. Treść: "Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym tzn.: towar musi być zapakowany w oryginalny karton z potwierdzeniem zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający zakup), zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, być uszkodzony (dotyczy to także opakowania). Należna kwota zostanie zwrócona Klientowi, po otrzymaniu wszystkich wymienionych wyżej elementów".
Nr wpisu 7301: Data wpisu: 31 lip 17 Sygn. akt XVII AmC 1794/16 Sąd Okręgowy w Warszawie. Treść. "Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu/zafoliowany"
Skontaktuj się z nami
tel. 690 519 875
poczta@kancelariabaraniak.pl
Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. KLIKNIJ i zapoznaj się ze sposobem przetwarzania Twoich danych.